Home » » Set kurus Shaklee tipu????

Set kurus Shaklee tipu????

Dah makan set kurus...tapi tak kurus2 pun!Set kurus Shaklee ni tipu ke????



saya tak kan berani jebakkan diri dalam bidang shaklee lebih2 lagi utk menjual nya jika TIDAK BERKESAN pada diri saya sendiri.
Lepas cerita sy berjaya kurus kan badan dengan set kurus ni,banyak pm sy dapat...antara nya:

'saya dah berbulan2 makan set kurus ni,tapi tak kurus pun????'

Jadi,saya pun selidik,soal siasat si pengirim msg,sb yg dtg mengadu ni kebanyakkan nya bukan customer sy.
Mereka datang mengadu pd sy setelah lihat perubahan pd diri sy selepas menggunakan set ini.
Selepas di selidik...terasa pelik....

reply dr saya..''asal mcm ni cara awk mkn set ni?kenapa mkn set ni mcm ni?

jawabnya....'entah,org ajar sy...sy ikut je la...'

satu perkataan je yg mampu sy sebut.....kesiannya....
berhabis duit beli set,tapi basic dah salah,mcm mana nk kurus?set makan tak betul.
dan paling sedih,air masak tak suka minum.
MACAM MANA???

utk dapatkan khidmat nasihat mcm mana nk kurus dgn set kurus shaklee,hubungi sy,tanya saya,kita borak,sampai awk paham dan sampai awk termotivasi kembali utk kurus bersama Shaklee.

INGAT,DUIT DAH KELUAR,walau set kurus shaklee ni tak semahal dengan set kurus yg lain,tapi,duit tetap duit...sesen pun berharga.
jadi,dah beli,cuba mkn dengan istiqomah dan berterusan...bukan hari ni mkn esok terus kurus...tu magic sgt....proses kurus ini berlaku secara berperingkat.mula2,ada yg nmpk perut dah makin kempis,ada yg pula nmpk peha makin kecil,ada pula yg kesan nya nmpk dagu dah tak berlapis,pipi da x tembam,lengan da makin kecik.....semua ni berperingkat.
ok?jangan putus asa,dpt kan khidmat nasihat yg betul.....sy dah berjaya.anda pasti bole berjaya kurus juga dgn set ini.

dapat kan set kurus lengkap dari sy.

insyaAllah.
hubungi saya melalui whatsapp;+966 5949 12399
facebook; Ayu Othman
fan page: Ayu Othman Abaya Design & Multivitamins

0 comments:

Post a Comment