Home » » Jam tangan al fajr,jam solat.

Jam tangan al fajr,jam solat.

Assalamualaikum semua...hari ni nak berkongsi dengan kalian tentang jam tangan.....


Jam al Fajr @ Jam al haramien,jam kesayangan saya..walau ada jam lain yang mahal,lebih branded tapi jam ini kesayangan sy.




Sebab nya,jam ni mengingatkan sy pada waktu solat.

Kat rumah pun saya pakai jam sejak ada jam al haramien ni.

Asal pandang jam,saya nampak bila next waktu solat seterusnya...

Ni antara pembantu,motivation untuk solat di awal waktu.

Kita jadi lebih alert pd waktu solat.

Saya beli ni masa buat haji tempoh hari...saya belikan satu untuk suami,dia punya background dalam warna hitam,tulisan silver.




Ini design untuk suami saya.



Ada lagi yang mahal,canggih,yang tali besi...tapi kami suka yang ni,simple dan sporty.





design lain


Ada waktu solat,kelander islam,alarm,tarikh...

Jam ni ada size,size utk panjang tali..ada size S,M,L & XL.

Unik lak ada size gini...mulanya saya tak tau,

sy ambil yang size S...nasib sangat sy sedar,kalau mmg tak leh pakai....S tu untuk budak2 kecik,atau orang dewasa yg bersize kecik,

Yg besar2 mcm sy,amik L or M.

Saya beli di kedai jam al Fajr,Safwa Tower.


Ulasan pendek dari saya.

Saya syorkan sangat kalian beli jam tangan ni.

Bagus sangat.

MasyaAllah.


Ok sampai sini dulu ya...

Jangan lupa,solat awal waktu k.





0 comments:

Post a Comment